Konto dla członka zarządu wspólnoty zakładane jest przez zarządcę wspólnoty mieszkaniowej.
- Jeśli jesteś mieszkańcem danej nieruchomości i posiadasz już Konto Lokalu to zarządca może podwyższyć uprawnienia Twojego obecnego konta i nie potrzebujesz nowych danych dostępowych.
- Jeżeli jednak zostałeś członkiem zarządu wspólnoty w nieruchomości, w której nie posiadasz lokalu, to zarządca powinien utworzyć dla Ciebie nowe konto z uprawnieniami dla członków zarządu wspólnoty. Otrzymasz od zarządcy nowe dane dostępowe.
Sprawdź datę ostatniej aktualizacji danych, zaznaczoną na zielono przy poszczególnych opcjach.
Być może zarządca jeszcze nie przesłał lub nie zaktualizował informacji.
Jako dostawca systemu nie mamy wpływu na częstotliwość aktualizacji. Jeśli dane wciąż nie będą widoczne po kilku dniach, skontaktuj się z zarządcą.
Kwota może nie być widoczna, w sytuacji kiedy zarządca jeszcze nie przesłał informacji do e-kartoteki.
Sprawdź datę ostatniej aktualizacji danych, która jest wyświetlana na zielono przy nazwie opcji.
Jeśli dane nie są aktualne, skontaktuj się bezpośrednio z zarządcą w celu wyjaśnienia sytuacji. Nie mamy wpływu na częstotliwość aktualizacji danych przez zarządcę.
Przycisk „Zapisz” może być nieaktywny, jeśli podczas zmiany hasła wpisujesz login zamiast adresu e-mail lub nie wypełnisz wszystkich wymaganych pól (adres e-mail, stare hasło, nowe hasło, powtórzenie nowego hasła).
Jak zmienić hasło?
Przez konfigurację – Kliknij „konfiguracja” (prawy górny róg), wybierz „Zmień hasło”, uzupełnij wszystkie wymagane pola i kliknij „Zapisz”. Ważne: podaj prawdziwy, używany przez Ciebie adres e-mail.
Podczas głosowania nad uchwałą – Otwórz uchwałę, wybierz „Zmień hasło, aby zagłosować”, uzupełnij wszystkie wymagane pola i kliknij „Zapisz”. Ważne: podaj prawdziwy, używany przez Ciebie adres e-mail.
Jako dostawca oprogramowania dla zarządców nieruchomości, nie odpowiadamy za zarządzanie nieruchomościami. W przypadku uwag lub sugestii dotyczących funkcjonowania nieruchomości, skontaktuj się bezpośrednio ze swoim zarządcą.
Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce „Moja wspólnota” lub „Moja nieruchomość”, jeśli zostały tam udostępnione przez zarządcę. Możesz też skorzystać z opcji „Napisz wiadomość”, o ile jest ona aktywna.
Pamiętaj, że poprzez formularz „Zgłoś sugestię” lub kontaktując się z nami pod adresem kontakt@e-kartoteka.pl, uzyskasz pomoc wyłącznie w sprawach technicznych związanych z działaniem portalu e-kartoteka lub aplikacji mobilnej.
Liczba przy zakładce pokazuje całkowitą liczbę elementów w tej sekcji – nie jest to informacja o nowych dokumentach.