Logowanie jest możliwe bez kodu weryfikacyjnego. Możesz zalogować się na Konto Mieszkańca od razu po utworzeniu, używając loginu i hasła podanego przy rejestracji.
Kod weryfikacyjny służy jedynie do potwierdzenia adresu e-mail i pozwala odzyskać hasło w przyszłości.
Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, kliknij ikonę w lewym dolnym rogu, aby otworzyć sekcję „Powiązane Konta Lokali.”
Wybierz przycisk „+dodaj,” aby dodać kolejne Konta Lokali, wprowadzając dane dostępowe od zarządcy.
W tym miejscu możesz również później przełączać się między kartotekami.
Istnieją dwa sposoby odzyskania dostępu do konta:
Konto Mieszkańca:
1. Przez aplikację mobilną:
- Otwórz aplikację e-kartoteka.
- Wybierz „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj” i wpisz swój adres e-mail.
- Sprawdź pocztę – otrzymasz e-mail z linkiem do resetowania hasła, który jest ważny przez 24 godziny.
2. Przez stronę e-kartoteka:
- Wejdź na www.e-kartoteka.pl i kliknij „Nie pamiętam hasła”.
- Podaj swój e-mail (nie podawaj loginu Konta Lokalu).
- Odbierz e-mail z linkiem do resetowania hasła, aktywnym przez 24 godziny.
Konto Lokalu (zakładane przez zarządcę):
1. Jeśli przypisano e-mail do konta:
- Na www.e-kartoteka.pl kliknij „Nie pamiętam hasła”.
- Wprowadź e-mail i login Konta Lokalu.
- Odbierz e-mail z linkiem do resetu hasła (aktywny przez 24 godziny).
2. Jeśli nie przypisano e-maila do konta:
- Skontaktuj się z zarządcą nieruchomości i podaj login Konta Lokalu.
- Zarządca może przypisać Twój e-mail do konta i wysłać link do resetu hasła.
- Jeśli nie zmieniono hasła – zarządca może nadać Ci całkowicie nowe dane dostępowe.
- Jeśli hasło było zmienione – zarządca przypisze do Twojego Konta Lokalu Twój e-mail i wyśle na niego wiadomość z linkiem do resetowania hasła.