Baza Wiedzy

Logowanie jest możliwe bez kodu weryfikacyjnego. Możesz zalogować się na Konto Mieszkańca od razu po utworzeniu, używając loginu i hasła podanego przy rejestracji.

Kod weryfikacyjny służy jedynie do potwierdzenia adresu e-mail i pozwala odzyskać hasło w przyszłości.

Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, kliknij ikonę w lewym dolnym rogu, aby otworzyć sekcję „Powiązane Konta Lokali.”

Wybierz przycisk „+dodaj,” aby dodać kolejne Konta Lokali, wprowadzając dane dostępowe od zarządcy.

W tym miejscu możesz również później przełączać się między kartotekami.

Istnieją dwa sposoby odzyskania dostępu do konta:

Konto Mieszkańca:

1. Przez aplikację mobilną:

  • Otwórz aplikację e-kartoteka.
  • Wybierz „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj” i wpisz swój adres e-mail.
  • Sprawdź pocztę – otrzymasz e-mail z linkiem do resetowania hasła, który jest ważny przez 24 godziny.

2. Przez stronę e-kartoteka:

  • Wejdź na www.e-kartoteka.pl i kliknij „Nie pamiętam hasła”.
  • Podaj swój e-mail (nie podawaj loginu Konta Lokalu).
  • Odbierz e-mail z linkiem do resetowania hasła, aktywnym przez 24 godziny.

Konto Lokalu (zakładane przez zarządcę):

1. Jeśli przypisano e-mail do konta:

  • Na www.e-kartoteka.pl kliknij „Nie pamiętam hasła”.
  • Wprowadź e-mail i login Konta Lokalu.
  • Odbierz e-mail z linkiem do resetu hasła (aktywny przez 24 godziny).

2. Jeśli nie przypisano e-maila do konta:

  • Skontaktuj się z zarządcą nieruchomości i podaj login Konta Lokalu.
  • Zarządca może przypisać Twój e-mail do konta i wysłać link do resetu hasła.
  • Jeśli nie zmieniono hasła – zarządca może nadać Ci całkowicie nowe dane dostępowe.
  • Jeśli hasło było zmienione – zarządca przypisze do Twojego Konta Lokalu Twój e-mail i wyśle na niego wiadomość z linkiem do resetowania hasła.
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.