Aby uzyskać dane dostępowe do e-kartoteki, skontaktuj się bezpośrednio z zarządcą swojej nieruchomości. To właśnie zarządca zakłada konta dla mieszkańców i udostępnia dane logowania, jeśli korzysta z naszego oprogramowania.
Jako dostawca systemu nie mamy dostępu do kont indywidualnych lokali ani możliwości przekazania danych dostępowych.
Konta Lokali tworzą zarządcy nieruchomości i to od nich zależy, sposób w jaki przypiszą poszczególne lokale do loginów. Istnieją dwie możliwości:
- Jeden login dla wszystkich lokali – Jeśli zarządca udostępnił Ci jeden login obejmujący wszystkie lokale, po zalogowaniu się możesz przełączać się między kartotekami swoich nieruchomości.
- Osobne loginy dla każdego lokalu – Jeśli każdy lokal ma osobny login, konieczne będzie logowanie się na każde konto osobno.
Aby uprościć korzystanie z e-kartoteki, zalecamy utworzenie Konta Mieszkańca. Dzięki temu rozwiązaniu możesz połączyć wszystkie swoje konta lokali, co umożliwia szybki dostęp do kartotek bez ponownego logowania.
Jak utworzyć Konto Mieszkańca:
- W aplikacji mobilnej – Postępuj zgodnie z instrukcjami w panelu logowania i przypisz swoje konta lokali.
- W przeglądarce – zaloguj się na jedno z kont, kliknij ikonę domu z kluczem (w prawym górnym rogu), a następnie wybierz „utwórz Konto Mieszkańca” i postępuj zgodnie z instrukcjami. Jednym z kroków będzie przypisanie kolejnego konta lokalu nadanego przez zarządcę.
Taka sytuacja może wynikać z używania tego samego hasła do obu Kont Lokali lub z przypisania tego samego adresu e-mail do obu kont.
Aby rozwiązać problem:
- Ustaw różne hasła dla każdego konta. Zaloguj się do jednego z kont, zmień hasło, a następnie spróbuj użyć starego hasła, aby uzyskać dostęp do drugiego konta.
- Zaloguj się przy użyciu loginu nadanego przez zarządcę (zamiast adresu e-mail) – pomoże to systemowi rozpoznać, do którego konta chcesz się zalogować.
Aby ułatwić przeglądanie kilku kont e-kartoteki (dla różnych lokali) załóż Konto Mieszkańca. Ułatwi Ci ono dostęp do wielu Kont Lokali bez konieczności przełączania się między nimi. Załóż Konto Mieszkańca:
- W aplikacji mobilnej – skorzystaj z opcji utworzenia Konta Mieszkańca i przypisz do niego oba Konta Lokali.
- W przeglądarce – zaloguj się na jedno z kont, kliknij ikonę domu z kluczem (w prawym górnym rogu), a następnie wybierz „utwórz Konto Mieszkańca” i postępuj zgodnie z instrukcjami. Jednym z kroków będzie przypisanie kolejnego konta lokalu nadanego przez zarządcę.
Konto Mieszkańca pozwoli Ci rozwiązać ten problem i łatwo przeglądać wiele kont w jednym miejscu.
Konto Lokalu zostało utworzone przez zarządcę nieruchomości, w której posiadasz lokal mieszkalny. Tylko zarządca ma uprawnienia do jego usunięcia. Jeśli chcesz zlikwidować swoje konto, skontaktuj się bezpośrednio z zarządcą.
Jako dostawca rozwiązań do obsługi nieruchomości nie mamy możliwości bezpośredniego zarządzania kontami użytkowników.
Istnieją dwa sposoby odzyskania dostępu do konta:
Konto Mieszkańca:
1. Przez aplikację mobilną:
- Otwórz aplikację e-kartoteka.
- Wybierz „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj” i wpisz swój adres e-mail.
- Sprawdź pocztę – otrzymasz e-mail z linkiem do resetowania hasła, który jest ważny przez 24 godziny.
2. Przez stronę e-kartoteka:
- Wejdź na www.e-kartoteka.pl i kliknij „Nie pamiętam hasła”.
- Podaj swój e-mail (nie podawaj loginu Konta Lokalu).
- Odbierz e-mail z linkiem do resetowania hasła, aktywnym przez 24 godziny.
Konto Lokalu (zakładane przez zarządcę):
1. Jeśli przypisano e-mail do konta:
- Na www.e-kartoteka.pl kliknij „Nie pamiętam hasła”.
- Wprowadź e-mail i login Konta Lokalu.
- Odbierz e-mail z linkiem do resetu hasła (aktywny przez 24 godziny).
2. Jeśli nie przypisano e-maila do konta:
- Skontaktuj się z zarządcą nieruchomości i podaj login Konta Lokalu.
- Zarządca może przypisać Twój e-mail do konta i wysłać link do resetu hasła.
- Jeśli nie zmieniono hasła – zarządca może nadać Ci całkowicie nowe dane dostępowe.
- Jeśli hasło było zmienione – zarządca przypisze do Twojego Konta Lokalu Twój e-mail i wyśle na niego wiadomość z linkiem do resetowania hasła.