Jak założyć konto i zalogować się
w e-kartotece?
Potrzebujesz dostępu do Konta Lokalu? Planujesz założyć Konto Mieszkańca? Tutaj znajdziesz najważniejsze informacje, które pomogą Ci w korzystaniu z systemu – od założenia konta po pełne wykorzystanie jego możliwości.
![](https://info.e-kartoteka.pl/app/uploads/2024/11/zarzadzanie-kontami.png)
Jak założyć Konto Lokalu?
Konto Lokalu
To konto, które zakłada zarządca nieruchomości, jeśli korzysta z systemu Mieszczanin. Zapytaj Twojego zarządcę o możliwość założenia go w e-kartotece.
Czy mogę sam założyć Konto Lokalu?
Konto Lokalu może założyć tylko zarządca i jego pracownicy. Jeśli nie masz danych do logowania, skontaktuj się z zarządcą nieruchomości, aby je uzyskać.
Jak usunąć Konto Lokalu?
Konto Lokalu może usunąć tylko zarządca i jego pracownicy. Zgłoś potrzebę usunięcia konta składając wniosek do zarządcy nieruchomości
![](https://info.e-kartoteka.pl/app/uploads/2024/11/Opcje-logowania-Jak-sie-zalogowac_900x788px-1-2.png)
Jak zalogować się do Konta Lokalu na stronie www?
Zaloguj się w 3 prostych krokach:
Wejdź na stronę logowania
Masz dane dostępowe od zarządcy nieruchomości? Wejdź na stronę logowania i kliknij przycisk „zaloguj się” który znajdziesz po prawej stronie.
Wybierz język
Ważne, aby wybrać odpowiedni język przed zalogowaniem. Po zalogowaniu nie będzie możliwości zmiany języka.
Zaloguj się za pomocą najwygodniejszej metody
Możesz łatwo zalogować się podając login i hasło od zarządcy albo skorzystać z szybkiego logowania:
– Przez konto Facebook,
– Przez konto Google,
– Przez konto X (Twitter).
Uwaga!
Login otrzymany od zarządcy „jankowalski@zarzadca.xx” nie jest adresem mailowym.
Ustaw własny login i hasło po pierwszym logowaniu
Zobacz, dlaczego warto zmienić dane logowania nadane przez zarządcę.
Szybko odzyskaj hasło
Zmieniając dane logowania, hasło możesz odzyskać samodzielnie, bez konieczności kontaktu z zarządcą.
Łatwiejszy login i hasło
W trosce o bezpieczeństwo, pierwsze dane do logowania, które nadaje zarządca są bardzo skompilowane. Zmieniając je, z pewnością łatwiej je zapamiętasz.
Głosuj online
Aby głosować za uchwałami online (pomimo nieobecności na zebraniu) musisz zmienić hasło – funkcjonalność nie będzie dostępna bez zmiany hasła nadanego przez zarządcę.
Jak założyć Konto Mieszkańca
Przez stronę internetową
Wejdź na platformę e-kartoteka.
Kliknij ikonę użytkownika w prawym górnym rogu.
Wypełnij formularz rejestracyjny, podając swoje dane, z naciskiem na prawidłowy adres e-mail.
Przez Aplikacje Mobilną
Wypełnij formularz rejestracyjny uzupełniając dane do logowania Twojego Konta Lokalu, aby utworzyć Konto Mieszkańca.
Pobierz aplikacje
![](https://info.e-kartoteka.pl/app/uploads/2024/11/app-store.png)
Apple Store
Zainstaluj aplikację na urządzenia z systemem iOS.
![](https://info.e-kartoteka.pl/app/uploads/2024/11/google-play.png)
Google Play
Zainstaluj aplikację na urządzenia z systemem Android.
Istnieją dwa sposoby odzyskania dostępu do konta:
Konto Mieszkańca:
1. Przez aplikację mobilną:
- Otwórz aplikację e-kartoteka.
- Wybierz „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj” i wpisz swój adres e-mail.
- Sprawdź pocztę – otrzymasz e-mail z linkiem do resetowania hasła, który jest ważny przez 24 godziny.
2. Przez stronę e-kartoteka:
- Wejdź na www.e-kartoteka.pl i kliknij „Nie pamiętam hasła”.
- Podaj swój e-mail (nie podawaj loginu Konta Lokalu).
- Odbierz e-mail z linkiem do resetowania hasła, aktywnym przez 24 godziny.
Konto Lokalu (zakładane przez zarządcę):
1. Jeśli przypisano e-mail do konta:
- Na www.e-kartoteka.pl kliknij „Nie pamiętam hasła”.
- Wprowadź e-mail i login Konta Lokalu.
- Odbierz e-mail z linkiem do resetu hasła (aktywny przez 24 godziny).
2. Jeśli nie przypisano e-maila do konta:
- Skontaktuj się z zarządcą nieruchomości i podaj login Konta Lokalu.
- Zarządca może przypisać Twój e-mail do konta i wysłać link do resetu hasła.
- Jeśli nie zmieniono hasła – zarządca może nadać Ci całkowicie nowe dane dostępowe.
- Jeśli hasło było zmienione – zarządca przypisze do Twojego Konta Lokalu Twój e-mail i wyśle na niego wiadomość z linkiem do resetowania hasła.
Aby uzyskać dane dostępowe do e-kartoteki, skontaktuj się bezpośrednio z zarządcą swojej nieruchomości. To właśnie zarządca zakłada konta dla mieszkańców i udostępnia dane logowania, jeśli korzysta z naszego oprogramowania.
Jako dostawca systemu nie mamy dostępu do kont indywidualnych lokali ani możliwości przekazania danych dostępowych.
Konto Lokalu zostało utworzone przez zarządcę nieruchomości, w której posiadasz lokal mieszkalny. Tylko zarządca ma uprawnienia do jego usunięcia. Jeśli chcesz zlikwidować swoje konto, skontaktuj się bezpośrednio z zarządcą.
Jako dostawca rozwiązań do obsługi nieruchomości nie mamy możliwości bezpośredniego zarządzania kontami użytkowników.
Przycisk „Zapisz” może być nieaktywny, jeśli podczas zmiany hasła wpisujesz login zamiast adresu e-mail lub nie wypełnisz wszystkich wymaganych pól (adres e-mail, stare hasło, nowe hasło, powtórzenie nowego hasła).
Jak zmienić hasło?
Przez konfigurację – Kliknij „konfiguracja” (prawy górny róg), wybierz „Zmień hasło”, uzupełnij wszystkie wymagane pola i kliknij „Zapisz”. Ważne: podaj prawdziwy, używany przez Ciebie adres e-mail.
Podczas głosowania nad uchwałą – Otwórz uchwałę, wybierz „Zmień hasło, aby zagłosować”, uzupełnij wszystkie wymagane pola i kliknij „Zapisz”. Ważne: podaj prawdziwy, używany przez Ciebie adres e-mail.