Rodzaje kont
w e-kartotece

Zyskaj dostęp do wszystkich najważniejszych informacji o swojej nieruchomości w jednym miejscu.

Poznaj dostępne konta

Zyskaj dostęp do swojej nieruchomości z odpowiednim kontem w e-kartotece. Wybierz konto, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i załatwiaj sprawy wygodnie dzięki wszystkim kluczowym funkcjom.

Konto Lokalu

To konto zakładane przez zarządcę lub spółdzielnię dla właścicieli mieszkań. Umożliwia zarządzanie wieloma mieszkaniami u jednego zarządcy oraz szybkie przeglądanie opłat, dokumentów i rozliczeń. Pozwala na wspólne korzystanie z konta przez wszystkich właścicieli lokalu.

Poznaj możliwości konta:

Podstawowe opcje:

  • Rozrachunki – sprawdź saldo i historię płatności, pobierz raporty oraz roczną kartotekę.

  • Opłaty miesięczne – sprawdź szczegóły swoich opłat, w tym administracyjne, remontowe i za media.

  • Informacje o wspólnocie lub spółdzielni – zobacz dane o zarządzie, konta bankowe do opłat, kontakt do konserwatora.

  • Dokumenty od zarządcy – odbierz dokumenty udostępniane online przez zarządcę.

  • Płatności online – opłać swoje należności online bezpośrednio z Konta Lokalu, jeśli masz indywidualny rachunek bankowy.

Opcje rozszerzone*:

  • Rozliczenie opłat za media – porównaj wpłacone zaliczki z faktycznym zużyciem i sprawdź nadpłatę lub niedopłatę.

  • Zgłoszenie stanów liczników – zgłoś online aktualne odczyty liczników do zarządcy.

  • Głosowanie uchwał online – głosuj nad uchwałami bez potrzeby wychodzenia z domu.

  • Tablica ogłoszeń zarządcy – śledź bieżące informacje udostępniane przez zarządcę.

  • Tablica ogłoszeń mieszkańca – umieść ogłoszenia dla innych mieszkańców online.

  • Ankiety online – weź udział w ankietach online organizowanych przez zarządcę.

  • Wiadomości – kontaktuj się z zarządcą i śledź odpowiedzi.

  • Zgłoszenie usterki – zgłoś usterki dotyczące lokalu lub części wspólnych i monitoruj status naprawy.

Konto Członka Zarządu

Przeznaczone dla członków zarządu wspólnoty. To konto ułatwia codzienne zarządzanie. Zapewnia narzędzia, które pomagają podejmować kluczowe decyzje i wspierać skuteczne działanie wspólnoty.

Wszystkie podstawowe i rozszerzone* opcje Konta Lokalu oraz

Dodatkowe opcje rozszerzone*:

  • Dostęp do Strefy zarządu wspólnot (forum dla członków zarządu).

  • Kontrola rozrachunków mieszkańców.

  • Odbieranie od zarządcy dokumentów przeznaczonych dla zarządu.

  • Akceptowanie faktur dotyczących wspólnoty (np. za usługi podwykonawców).

  • Dostęp do wyników głosowań uchwał i listy głosujących.

Konto Mieszkańca

Przeznaczone dla mieszkańców. To konto umożliwia najem lokalu i oferuje wygodne narzędzia do zarządzania codziennymi sprawami związanymi z nieruchomościami. Pozwala na szybki dostęp do informacji, łatwe opłaty online i wygodną obsługę wielu lokali u różnych zarządców.

Wszystkie podstawowe i rozszerzone* opcje Konta Lokalu oraz

Dodatkowe opcje rozszerzone*:

  • Dostęp do aplikacji mobilnej e-kartoteka.

  • Połączenie lokali z różnych wspólnot do jednego konta.

  • Możliwość dodania karty płatniczej do cyklicznych płatności.

  • Tworzenie konta najemcy dla użytkownika wynajmowanego lokalu.

Nadawane przez zarządcę nieruchomości

Konto Lokalu

Konto Lokalu daje Ci dostęp do najważniejszych informacji dotyczących Twojej nieruchomości. Możesz obsługiwać płatności online, zyskasz szybki dostęp do najważniejszych informacji oraz dokumentów dotyczących Twojej nieruchomości.

Twoje konto zakłada zarządca wspólnoty lub spółdzielni, a dane dostępowe znajdziesz nadrukowane na zawiadomieniu o opłatach. Pamiętaj, że funkcje e-kartoteki zależą od tego, jakie usługi wykupił Twój zarządca.

 

Podstawowe funkcjonalności danego konta:

Rozrachunki

Przeglądaj swoje aktualne saldo oraz historię płatności. Dodatkowo, zyskaj możliwość pobrania raportu ze wszystkich naliczeń i podejrzenia rocznej kartoteki.

Opłaty miesięczne

Sprawdź, jakie elementy składają się na Twoje opłaty, takie jak administracja, fundusz remontowy, media (woda, gaz, energia) i inne.

Informacje o wspólnocie lub spółdzielni

Sprawdź, informacje o zarządzie Twojej nieruchomości i najważniejsze dla Ciebie dane, takie jak konta bankowe do opłat, kontakt do konserwatora czy dane adresowe.

Dokumenty od zarządcy

Przeglądaj dokumenty i materiały, które Twój zarządca udostępnia online. To, jakie dokumenty będą udostępnione, zależy od Twojego zarządcy.

Płatności online

Wygodnie dokonaj opłat za lokal bezpośrednio z pozycji z Konta Lokalu, jeżeli masz indywidualny rachunek bankowy do rozliczeń.

Opcje rozszerzone*:

Rozliczenie opłat za media

Porównaj zaliczki z realnym zużyciem i sprawdź, czy masz nadpłatę lub niedopłatę.

Stany liczników

Zgłoś aktualne stany liczników bezpośrednio do zarządcy online.

Głosowanie uchwał online

Weź udział w głosowaniach uchwał bez wychodzenia z domu.

Tablica ogłoszeń zarządcy

Śledź istotne informacje przekazywane przez zarządcę na bieżąco.

Tablica ogłoszeń mieszkańca

Umieść tutaj własne ogłoszenia dla innych mieszkańców zamiast korzystać z fizycznej tablicy na klatce schodowej.

Ankiety

Wyraź swoje zdanie w ankietach online organizowanych przez zarządcę.

Wiadomości

Skontaktuj się bezpośrednio z zarządcą poprzez wiadomości i sprawdź status odpowiedzi.

Usterki

Zgłoś awarie dotyczące Twojego lokalu lub części wspólnych i w jednym miejscu śledź status ich naprawy.

 

* Pamiętaj, że funkcje e-kartoteki zależą od tego, jaką konfigurację wykupił Twój zarządca.

Dodatkowe możliwości Konta Lokalu

Posiadasz więcej niż jedną nieruchomość u tego samego zarządcy?
Zarządzaj swoimi lokalami w ramach jednego budynku wygodnie, z jednego konta.

Nie jesteś jedynym właścicielem lokalu?
Ułatw sobie zarządzanie mieszkaniem, dzieląc konto z innymi właścicielami. Będziecie mogli razem przeglądać informacje o opłatach i dokumentach.

 

* Dostępność rozszerzonych opcji w Twojej e-kartotece zależy od tego, jaki zestaw funkcji wykupił Twój zarządca.

Nadawane przez zarządcę nieruchomości

Konto Członka Zarządu Wspólnoty

To konto stworzyliśmy z myślą o zarządzie wspólnoty. Oferuje wszystkie funkcje Konta Lokalu i dodatkowe funkcje, które pozwolą Ci wypełniać obowiązki członka zarządu wspólnoty mieszkaniowej.

Jeśli jesteś członkiem wspólnoty mieszkaniowej i zostaniesz wybrany do zarządu, zarządca podwyższy uprawnienia Twojego Konta Lokalu.

Jeśli nie jesteś członkiem wspólnoty mieszkaniowej, zarządca utworzy dla Ciebie nowe konto w e-kartotece.

Opcje rozszerzone*:

Strefa zarządu

Korzystaj z prywatnego forum dostępnego wyłącznie dla członków zarządu wspólnoty mieszkaniowej.

Rozrachunki

Zyskaj możliwość sprawdzania opłat uiszczanych przez innych mieszkańców wspólnoty.

Dokumenty dla zarządu

Otrzymuj od zarządcy dokumenty, które są przeznaczone wyłącznie dla członków zarządu wspólnoty.

Faktury wspólnoty

Zatwierdź faktury związane z funkcjonowaniem wspólnoty, np. za remonty lub usługi.

Podgląd głosowań

Uzyskaj dostęp do listy osób, które oddały głosy w uchwałach i sprawdzaj wyniki głosowań.

 

 

* Pamiętaj, że funkcje e-kartoteki zależą od tego, jaką konfigurację wykupił Twój zarządca.

Opcje rozszerzone*:

Aplikacja mobilna

Zarządzaj swoimi lokalami i płatnościami z dowolnego miejsca za pomocą aplikacji mobilnej.

Połączenie lokali

Zintegruj wszystkie swoje mieszkania (nawet jeśli są zarządzane przez różnych zarządców) w jedno konto.

Płatność kartą

Skorzystaj z płatności kartą online, z możliwością zapamiętania jej na przyszłe subskrypcyjne płatności.

Konto najemcy

Udostępnij osobne konto dla najemcy lokalu, aby ułatwić zarządzanie najmem.

 

* Pamiętaj, że funkcje e-kartoteki zależą od tego, jaką konfigurację wykupił Twój zarządca.

Jak założyć Konto Mieszkańca

Przez stronę internetową

Wejdź na platformę e-kartoteka.

Kliknij ikonę użytkownika w prawym górnym rogu.

Wypełnij formularz rejestracyjny, podając swoje dane, z naciskiem na prawidłowy adres e-mail.

Przez Aplikacje Mobilną

Wypełnij formularz rejestracyjny uzupełniając dane do logowania Twojego Konta Lokalu, aby utworzyć Konto Mieszkańca.

Najczęściej zadawane pytania

W e-kartotece dostępnych jest wiele funkcji, ale to zarządca decyduje, które z nich są aktywne dla mieszkańców.

Jeśli potrzebujesz więcej opcji, możesz to zgłosić bezpośrednio do zarządcy przez aplikację mobilną, wybierając nieaktywną funkcję i zgłaszając potrzebę do zarządcy.

To ułatwi zarządcy decyzję o zmianie konfiguracji.

Dane karty przechowuje firma Autopay SA. Dane są zabezpieczone – w e-kartotece wyświetlane są tylko cztery ostatnie cyfry karty oraz jej data ważności.

Logowanie jest możliwe bez kodu weryfikacyjnego. Możesz zalogować się na Konto Mieszkańca od razu po utworzeniu, używając loginu i hasła podanego przy rejestracji.

Kod weryfikacyjny służy jedynie do potwierdzenia adresu e-mail i pozwala odzyskać hasło w przyszłości.

Aby uzyskać dane dostępowe do e-kartoteki, skontaktuj się bezpośrednio z zarządcą swojej nieruchomości. To właśnie zarządca zakłada konta dla mieszkańców i udostępnia dane logowania, jeśli korzysta z naszego oprogramowania.

Jako dostawca systemu nie mamy dostępu do kont indywidualnych lokali ani możliwości przekazania danych dostępowych.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.